Bílý jogurt bez cukru

Pokud vás honí mlsná, skvěle vás uspokojí obyčejný bílý jogurt. Ale pozor, musí být neochucený a bez cukru. Má zhruba 100 kalorií na 100 gramů, takže se nemusíte bát, že byste po něm něco málo přibrali. Můžete si ho dopřát úplně s čistým svědomím. Navíc pročišťuje zažívací trakt, uklidňuje žaludek a obsahuje kvalitní bílkoviny. Nejlepším jogurtem je ten řecký.

Sýr

Když si dáte večer před spaním kvalitní, ne moc tučný tvrdý sýr, dokonale vám to zažene hlad a navíc nic nepřiberete. V sýru je látka tryptofan, která je velmi důležitá k tvorbě serotoninu a budete po něm spát jako miminko. Na noc si dejte ale maximálně 100 gramů.

Baby mrkvičky

S těmito mrkvičkami můžete směle hodovat a na váze určitě nepřiberete. Obsahují hodně vlákniny, která snižuje hladinu toho zlého cholesterolu. Navíc obsahuje beta-karoten, který se v těle promění na vitamin A. Po 10 malých mrkvičkách máte dostatek vitaminu A na celý den.

Rýže basmati

Pokud máte chuť večer na něco teplého, s klidným svědomím si můžete dát rýži basmati. Nejlepší je si ji připravit samotnou na troše olivového oleje a zpěněné cibulce. Navíc má nízký glykemický index. Neměli byste se jí na noc ale přecpat. Dejte si dávku jen takovou, aby vám zahnala hlad.

Jablko

Po jablku se netloustne, jen vám projede tělem a můžete si ho dát v jakoukoliv denní dobu. Když trávíme, tak naše tělo vydá více energie, než při pojídání. Navíc vás jablko zasytí a zaplní žaludek. Podporuje i funkci střev, takže se nemůže stát, že byste byli nafouknutí.