„Byl jsem tlustý a nešťastný z toho, jak jsem byl přikován k jednomu stolu v práci,“ popisuje svůj život před změnou Lloyd. Najel proto na přísnou dietu a extrémní plán cvičení. Díky němu se během pouhých 12 týdnů stal kulturistou, kterého byste na původních fotografiích ani nepoznali.

Neuvěřitelná proměna samozřejmě vyvolala rozruch a všichni chtějí vědět, jak to Lloyd dokázal. Angličan tvrdí, že například genetika hrála určitou roli, ale většina lidí ji využívá až příliš často jako výmluvu.

„Pokud máte správný plán cvičení a stravy, jste důslední a věnujete se tomu, tak rozhodně budete mít skvělé výsledky.“

A jak to tedy Lloyd dělá? Každé ráno věnuje 30 minut cardio cvičení a odpoledne trénuje pokaždé jinou část těla. V pondělí cvičí nohy, v úterý hruď a tricepsy, ve středu má volno, ve čtvrtek pak záda a bicepsy, v pátek břicho, v sobotu ramena a lýtka a v neděli má opět volno.

Příkladem jeho týdenní stravy pak může být následující plán. Snídani skládá různým způsobem z vajíček, lososa, vloček a kiwi. K obědu jí sladké brambory, avokádo, kuřecí prsa a zeleninu. K večeři například rýži, steak, ryby nebo omeletu.

To je celé tajemství trenéra, za kterým nyní pro radu chodí i ty největší hvězdy. Budete ho následovat?

„Zpracujte si dobrý plán, plňte ho, trénujte tvrdě, buďte trpěliví, zanícení a budete mít skvělé výsledky,“ tvrdí Lloyd.