„V minulých dnech se nám stala taková nemilá věc, která ovlivnila naši několikaletou práci a rádi bychom se o ni vámi podělili,“ vyjádřila se restaurace na svém Facebooku. „Před pár dny nás v Podolí navštívil jeden nejmenovaný host, který pak nabádal své fanoušky (kterých nemá zrovna málo), aby tady na Facebooku ohodnotili naši restauraci nejnižší možnou známkou. A to se taky stalo… výsledek už vidíte sami. Z hodnocení 4,3 (přesně nevíme) se stalo během půl hodiny 2,3. V současné chvíli zvažujeme, jak dále se vzniklou situací naložit.“

Fanoušci restaurace už podniku pomohli hodnocení zvednout, zároveň se utrhují na zmiňovaného Fattyho, že tímto způsobem haní jejich oblíbenou restauraci. „To je neuvěřitelné, co dokáže lidská blbost!!! Však ono na každého jednou dojde, jste dobří, nebojte a dobře to dopadne,“ napsala fanynka restaurace Romana a zdaleka nebyla jediná.

„Tohle vyžraný hovado má asi nudnej život. Získávat si ,,popularitu“ touhle ubohostí. Navíc asi není zvyklej na restauraci vašeho formátu, páč zná asi jenom McDonald's," vyjádřila se Michaela.

„Takže aby mi to bylo jasný, navštívil Vás obézní jedinec s emočně nestabilní poruchou, který, co víc, na to má indikaci léků. Tento jedinec, naneštěstí, má jakýsi kanál na YouTube, ze kterého získal, pravděpodobně, dojem, že se dá označit za celebritu a nakázal své skupině pubertálních obdivovatelů, že Vám mají naposílat negativní hodnocení,“ napsal Jirka.

Komentátor Jirka a další zastánci restaurace se ovšem lehce pletou v tom, že Fatty Pillow je pouze bezvýznamný youtuber. Na svém YouTube kanálu má totiž přes půl milionu odběratelů a sledují ho statisíce fanoušků, což je víc, než může říci zmiňovaná restaurace. Jeho vliv na lidi se bohužel potvrdil velmi rychlým poklesem hodnocení restaurace. Možná jeho jednání nebylo úplně fér, ale rozhodně splnilo účel.