V rámci „festivalu naopak“ O2 Ynspirology Con, který se tento pátek a sobotu odehraje v prostorách Metropole Zličín, pro vás pořadatelé připravili sérii workshopů a přednášek na téma tvorby a distribuce obsahu v multiplatfor­mním světě.

Má váš „soušl“ stále správný kurz?

YNSPY Academy zahájí 9. 9. 2016 v multikině CinemaCity v Metropoli Zličín blok přednášek v podání Petra Pluháčka (Socialsharks) a Filipa Gregora (Socialbakers) o tom, jak si poradit se správou více sociálních profilů současně nebo kam se sociální sítě jako Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat a další za poslední dobu posunuly.

Bára Wagnerová a Petr Bína z agentury Friendly se s návštěvníky podělí o zkušenosti s publikem firemních sociálních profilů a slibují, že se dozvíme, jak zařídit, aby se hateři „nažrali“ a značka zůstala celá. Peter Mižík z agentury Zaraguza nám na příkladech ukáže, jak firmy mohou úspěšně a kreativně komunikovat na YouTube a zapojit do své propagace influencery.

Umění vyprávět

Ve druhém bloku se budeme věnovat umění vyprávět příběh a ten úspěšným a tvůrčím způsobem nabízet publiku na YouTube. Pavel Kacerle, mistr speciálních efektů, který pracoval pro společnost Marvel na filmových verzích nejslavnějších komiksů, nám ukáže, proč jedno vyprávění funguje a jiné úplně ne.

Z londýnské centrály YouTube dorazí Anna Bartošková, která nám ukáže, jak hledat nové formáty možnosti této videoplatformy. Představují vloggeři nějaké archetypy, které nám promlouvají přímo do duše? A jak Beyoncé, ale i běžní uživatelé využívají kreativního potenciálu YouTube?

DNA úspěšné značky

Ve třetím bloku se Yemi A.D. z pořádající agentury JAD Productions zamyslí nad tím, jaké ingredience obsahuje DNA úspěšné osobní nebo firemní značky. Naváže na něj Martin Veselovský z DVTV, aby se pokusil přemostit svět nových a tradičních médií a nabídl vizi toho, jak si institucionální média mohou uchovat důvěryhodnost, autoritu a dostatečně velké publikum.

Výzva od O2

Konferenci YNSPY Academy uzavře výzva generálního ředitele O2 Czech Republic, generálního partnera Ynspirology Con Tomáše Budníka k účasti v Ideatonu. Úkolem soutěžních týmů bude vymyslet mechaniku odměňování mladých lidí za jejich dobré činy.

Kapacita konference YNSPY Academy je omezena na pouhých 100 účastníků. Pokud ještě nemáte vstupenku, nebo vás zajímá podrobný program YNSPY Academy nebo sobotního O2 Ynspirology Conu, navštivte stránky http://www.ynspirology.cz/ynspy-academy/.