Je vlastně jedno, co do toho flakonku nalejete. I kdybyste tam poslali iron s kapkou francovky, etiketa s názvem One Direction vám zaručí prodejnost.

Kluci si prostě po vzoru ostatních celebrit nechali namíchat svůj osobní parfém. A asi nikoho nepřekvapí, že během prvních chvil, kdy se Our Moment objevil na pultech, je nejvyhledávanějším artiklem zákazníků věkové kategorie 10 – 13. Ever. Tak například ve slavném obchodním domě Harrods v Londýně se prodalo 3000 flakonů během dvou dnů.

Nemusíte se, milé fanynky, bát, že by vám chlapci zahynuli hladem. Z každých třiceti prodaných mililitrů totiž mají kluci ušatí v přepočtu 80 korun.

A protože si myslíme, že je cool vystříkávat záchod pižmem Harryho Stylese, jdeme si taky jednu lahvinku objednat. Toaletní papír s hlavou Justina Biebera (19) je prý již někde na na cestě.