„Proč by někdo potřeboval tátu, když si může dát rybí burger,“ píší znechucení diváci na sociálních sítích. Společnost se podle nich snažila tvrdě vydělat na emocích spojených se smrtí rodiče.

V reklamě chlapec vzpomíná na svého otce. Maminka mu cestou říká různé detaily, ale vypadá to, že chlapec a jeho táta nemají nic společného. Tedy do chvíle, než dojdou do „mekáče“. „Ten měl tvůj táta taky nejradši,“ řekne maminka a chlapci se při zakousnutí do rybího burgeru poprvé rozzáří očička.

Fastfoodový řetězec se ale nařčení z hyenismu brání. „Toto nebyl náš záměr. Chtěli jsme jenom ukázat, že McDonald’s se objevuje v našich životech v dobách dobrých, ale i zlých,“ vysvětluje mluvčí řetězce.

Po odvysílání reklamy se samozřejmě vyrojilo spoustu vtipálků, kteří píší, že chlapcům táta umřel, protože chodil až moc do McDonald's.