Kdo by to byl řekl, že reklama na takovou obyčejnou věc, jakou je pivo, může být vrcholem kreativity. Dánský výrobce piva to ví moc dobře a výsledkem je vtipná skrytá kamera, která testuje sílu vašeho přátelství. Protože s nejlepšími kamarády se scházíte u piva, to dá přece rozum.

Herci jsou účastníci fiktivního pokerového turnaje, kde okolo sedí asi pět goril, jeden velkej šéf a oni prohráli veškeré jmění. Venku je hluboká půlnoc a nezbývá jim než zavolat svým kamarádům, kolegům či přítelkyním, kteří nic netuší, že by potřebovali půjčit velké množství peněz, jinak skončí možná hůř než s prostřelenými koleny.

Jak jde o peníze, je kolikrát v koncích i to nejhlubší přátelství. Jen ti vyvolení, co se dostanou i s penězi přes zapadlé vlčí doupě plné grázlů, dostanou odměnu. A daleko větší, než je lahev studeného piva.