Česká Linka bezpečí se toho fakt nebojí. Ve světě, kdy je komplikované jako charita na sebe upozornit, platí stejně tvrdé zákony branže jako v reklamním byznysu a organizátoři letošního Pomněnkového dne, který nám připomíná pohřešované děti, se toho fakt nebáli!

Na propagačním webu, který vtipně nazvali Dětín coby reminiscenci na slevové portály, umístili lidé z Linky bezpečí fiktivní seznam dětí na prodej, který vypadá hodně reálně. Sám autor článku zvažoval nákup čtrnáctileté Korejky, než mu došlo, že jde o fake.

„Kampaň má vyvolat pozornost veřejnosti a probudit v ní zájem o problematiku ztracených a pohřešovaných a dětí na útěku, představit činnost Linky bezpečí. Zároveň je to příležitost pro zapojení široké veřejnosti do charitativní činnosti a pomoci dětem,“ řekla nám Zuzana Kalátová z Poštovní spořitelny, která se s kontroverzním projektem spojila a které jsme se dotázali, zda už to není moc.

Podtrženo, sečteno, je to asi fuk a dobrá každá iniciativa, která na tenhle problém upozorní, byť takhle přísně.