Cara Delevingne (22) si v poslední době mohla přičíst k už tak tučnému účtu pořádnou sumičku. Vysvlékla se totiž pro značku Tom Ford v rámci kampaně na nový parfém.

22letá kráska byla vybrána jako nová tvář parfému Black Orchid od značky Tom Ford, který spatřil světlo světa tuto středu.

Ve svůdné kampani Cara na sobě nemá nic jiného než kapky vody a kolem ní plavou orchideje. Tomu říkáme promyšlený marketing. Nahota holt prodává…

Není to však poprvé, kdy se Cara kvůli modelingu vysvlékla donaha. „Nahou zakázku“ už měla zadanou od Yves Saint Laurent, kdy se v propagačním videu vysvlékla donaha, a v polovině roku 2013 se zase objevila nahá v kampani Marka Jacobse zaměřené na rakovinu kůže.

Své sexy křivky ukázala i pro Love Magazine a Interview Magazine.

Svlékání se rozhodně Caře vyplatilo. Podle Forbesu vydělává pěkných 70 milionů korun za rok.