Většina reklam, spotů a billboardů, které se na nás hrnou ze všech stran, jsou plytké a otravné slátaniny bez vtipu a nápadu.

Jenže čím víc přibývá mladých a kreativních lidí, kteří se do dění v marketingových a reklamních agenturách zapojují, tím živějším a překvapivějším se tenhle žánr stává.

Pracují s jazykem, psychologickými principy i sociologickými průzkumy. A tak nás některé cíleně rozesmějí, jiné donutí k zamyšlení. Nejúspěšnější marketingový tah na branku je ten, který v nás vzbudí emoce.

A je ve výsledku úplně jedno, jestli jsou to emoce kladné nebo negativní. Faktem je, že reklama, ze které nás zamrazí zezadu na krku, nebo ta, která nám otočí koutky úst směrem nahoru, se v našem podvědomí usadí mnohem spíše než jen líbivé obrázky plné polonahých slečen, roztomilých miminek nebo osvalených borců.

Podívejte se na 9 billboardů, které skutečně mají co říct!