1. Protáhněte si tělo

Britney každé ráno započne pořádným protažením. Jako tanečnice vždycky byla ohebná, ale bez pravidelného strečinku se taková ohebnost jen těžce udržuje. Tím však Britney v žádném případě nekončí. 2× týdně cvičí 90 minut jógu s trenérem. Jak můžete vidět, nese to své ovoce.

2. Zvedejte váhy

Pravidelně dochází do fitka, kde cvičí s trenérem. Kombinuje kardio trénink se vzpíráním. Sama říká, že důležité je nepolevit. Musíte mít trenéra, který vás nenechá to vzdát, nebo velmi silnou vlastní vůli. Ve fitku stráví tréninkem tak hodinku několikrát v týdnu, podle svého časového rozvrhu.

3. Vzpor je základ

Jak dlouho vydržíte ve vzporu vy? Britney kombinuje během svého tréninku vzpory o 30 sekundách. A docela jí to jde. Je také expertkou na dřepy nebo sklapovačky. Posilovací cviky v kombinaci s kardiem jsou základem každého tréninku.

4. Funkční trénink

Když byla Britney v procesu transformace svého těla, dvakrát týdně dělala jógu a třikrát týdně se věnovala funkčním tréninkům se svým trenérem. Ten se zaměřoval na skoky přes švihadlo, běh pozadu, balancování na jedné noze s medicinbalem a jízdu na kole.

5. Neomezujte se

Vyvážená strava je pro tělo velmi důležitá, ale jednou za čas se rozhodně můžete odměnit něčím naprosto nezdravým. I Britney to dělá. Je velkou fanynkou pizzy, tacos nebo Oreo!

6. Sed-lehy

Britney je rozhodně královnou sed-lehů! Udělá jich 500 za den, a když má hodně dobrý den, tak i 1000! Tam ale rozhodně nekončí! Během svých tréninků se intenzivně soustřeďuje na břišní svaly. Kombinace cviků na vytesání břišáků zní sice bolestivě, ale je nesmírně účinná.

7. Kalorie jsou kamarádky

Není důležité, kolik kalorií do sebe vpravíte, ale jestli jste schopni je také vypravit ven. Kalorie vám dodají energii, kterou můžete efektivně využít k tvorbě svalů. Proto když se Britney zastaví v cukrárně, neváhá potom o to intenzivněji makat na běžícím pásu s činkami.