Pijete kafe, co vám doporučuje George Clooney? Jíte konzervu, na níž si pochutnává Kevin Costner? Máte taky tak v pořádku střeva jako Shakira a sedí se vám pohodlně v autě, v němž jezdí i Claudia Schiffer?

Ne? Tak to byste měli rychle napravit, protože jinak reklamní společnosti vyhodily spousty peněz zbytečně.

Co se to vlastně děje se šoubyznysem, že se áčkové celebrity musí objevovat v televizních reklamách na dost přízemní věci? Kevin Costner se v reklamě na tuňáky tváří, jakoby právě bojoval o Oscara za hlavní roli, George Clooney jej sice má za vedlejší, ale i tak vzal zavděk reklamou na kávu.

Hollywood vůbec už poslední dobou není tím, čím býval. Většina filmových herců se objevuje v seriálech, modelky a zpěvačky pojídají jogurty a tvrdí, že zrovna jejich auto je nejlepší. Přitom nouzí zrovna dvakrát netrpí, tedy myslíme tím tou peněžní.

Že by to byl strach o to, neztratit se divákům z povědomí? Na to ale určitě není třeba podléhat finančním částkám jen proto, abyste italským ženám tvrdili, že milujete tuňáky. Ovšem dokážeme pochopit, že složenky se neptají a peníze nesmrdí. Jen aby to nebylo pak ale celé na škodu.