Podle informací deníku Blesk ukončila tenistka spolupráci s agenturou Česká sportovní, kde byla 4 roky. Tato agentura zastupuje i další tenisové hvězdy, třeba Tomáše Berdycha nebo Petru Kvitovou.

„Tuhle změnu jsem chtěla, Michalův tým má se sportovním marketingem bohaté zkušenosti a už teď vidím výsledky,“ řekla Plíšková Blesku. „Byla to pragmatická dohoda všech stran,“ dodává nový manažer Hrdlička.

Ze smlouvy s předchozí agenturou se bude muset Plíšková „vyplatit“, což ji v tomto případě může stát pěkné miliony. Ale i tak si myslí, že se jí přechod k Hrdličkově týmu vyplatí.

Podíly za její výhry ale místo do stávající agentury poputují k Hrdličkovi. Což může být v rámci jejích příjmů pořádný balík. Už jenom na prize money vydělala 195 milionů korun.

Po vyhazovu z Novy se teď Hrdlička bude moci věnovat své lásce na 100 %. Už takhle ji doprovází na světových turnajích a Karolína si toho váží. Teď se ale navíc bude starat o komunikaci se sponzory, marketing, společenské akce, charitu, rozhovory, tiskové konference a také sociální sítě. Má co dělat!