Máte před sebou noční službu a už teď se vám zavírají oči? Než sáhnete po energetickém drinku, zkuste si připravit svačinku, která vás udrží při životě.

1. Cereálie

Nejlepší volba pro vaši snídani. Zkombinujte je s mlékem a ovocem a uvidíte, kolik energie vám taková strava dodá.

2. Dýňová semínka

Ideální snack, který se vám vejde do kabelky. Obsahuje hořčík, který vás podpoří ve fyzické aktivitě.

3. Vodní meloun

Nejen že vás dokonale osvěží, také je skvělou cestou k hydrataci organismu. Často je únava způsobena tím, že máme v těle málo vody. Dejte si večer misku plnou melounových kousků, budete schopni pracovat o pár hodin déle. A pozor, meloun také podporuje chuť k jídlu.

4. Arašídové máslo s jablkem

Máslo z buráků je plné proteinů, ale je hodně tučné, proto je dobré k němu přikusovat jablko, které má pozitivní vliv na trávení. Nejlepší je dát si tuhle dobrotu kolem jedenácté dopolední.

5. Jogurt

Jogurt s ovocem je skvělým bojovníkem proti stresu a únavě. Dokonce pomáhá i při únavovém syndromu.

6. Sýr cottage s čerstvou zeleninou

Zdravé jídlo, které si můžete dopřát kdykoli během dne. Osvěží vás a dodá energii.

7. Osm sklenic neperlivé vody

Dodržovat pitný režim je nejdůležitější. Osm sklenic vody denně vás ochrání před únavou a zajistí správný chod metabolismu.