1. Hodně mizerně zamaskovali sádru

Holčička, která hrála Dášenku, si před natáčením zlomila ruku a musela nosit sádru až po rameno, což se filmařům nehodilo. Proto se to snažili maskovat, jak se dá. Jenže třeba ve scéně v cukrárně má kvůli tomu ruku dvojnásobnou či při cestě na sjezdovku, kterou jde jen v bačkůrkách, tam je sádra dokonce vidět.

2. Změna počasí během jedné krátké scény

Střihači odvedli opravdu dost špatnou práci při scéně, kdy si tatínkové do týmu vybírají „psí spřežení“. Když si Pepa vybírá s Pepínem, tak drobně sněží, jenže v dalším záběru, kde je Albert s ratolestmi, tak je najednou jasno a sněžení nikde.

3. Špatný telefonát

Když se konečně Pepa zbaví tchyně Květy Fialové, která splnila výhrůžky a odjíždí z Prahy do Karlových Varů, tak jí volá taxíka. Přitom ale do telefonu neřekne nic o žádné objednávce, ani o adrese. A za pár vteřin Pepíno volá, že taxík už přijel. Že by byl taxikář telepat?

4. Lano jako jištění

Kdo by si nepamatoval scénu, kdy Július Satinský sjíždí s dětmi kopec na člunu. Jestli jste si mysleli, že je filmaři takto nechali jet jen tak, tak se mýlíte. Samozřejmě zadní část lodi byla přivázána lanem jako jištění, které je vidět, když projíždějí okolo Pepína a Kačenky.

5. Špatná práce rekvizitáře

Když jde Václav Postránecký, který hraje Michala, v nahrávacím studiu k oknu, tak si všimněte not na stole. Jsou chaoticky poházené, jenže se stal asi zázrak. Po pár vteřinách, kdy se vrací, jsou kupodivu noty srovnané do dvou řad. Rekvizitář uklízel dřív, než měl.