Všechno to začalo jako fórek v jedné firmě, kde ředitelka komunikace, která má na starost i sociální sítě, nafotila kostru pro oslavy Halloweenu.

Dana Herlihey ale zjistila, že kostra má takový úspěch, že by se její potenciál dal využít, a spolu se svými kolegy z práce jí vytvořila účet na Instagramu a nazvala ji Skellie, z anglického skeleton, tedy kostra.

Skellie má už teď tisíce odběratelů a všichni čekají na další fotky. Podle své stvořitelky je to jen obyčejná holka, co se chodí bavit, ráda si zajde na víno nebo na kafe, sleduje módní trendy a ochutnává různé kuchyně.

Neliší se v ničem od dalších dívek, dokonce si zajde i do kosmetického salónu, aby byla krásná a měla hezkou… Lebku?

Její stvořitelka ale odmítá, že by to měla být narážka na anorektičky, protože takto se k účtu Skellie vyjadřují ti, kteří nechápou, že jde jen o legraci. Jsou to ale právě příliš vychrtlé dívky, co ve Skellie vidí právě samy sebe.