Někteří lidé by za to, aby se k nim do hotelového pokoje vloupal zastydlý puberťák Justin Bieber (19), dali všechno. Ale pro většinu Nebelieberů tato myšlenka představuje jejich největší noční můru. Ať tak, či onak, kanadská popová hvězdička, která má neustále naděláno v kalhotách, společně se svým týmem vytvořila tři a půl minuty dlouhou (ano, skoro čtyřminutovou) reklamu propagující jeho nový parfém.

Reklama, v níž je o své orientaci nic netušící Bieber miláčkem rovnou několika dívek, je tak přeslazená, že jsme si při jejím zhlédnutí museli nasypat do kafe místo cukru sůl. Ble.

V krátkém filmu je Justin majitelem klíčů od každého hotelového pokoje, v nichž holky přebývají. Jsme si jisti, že se miliony lidí po celém světě válejí po zemi smíchy při představě toho, jak „JUSTIN VSUNUJE KLÍČ DO JEJICH DÍRKY“, a začínáme si pohrávat s myšlenkou, že bychom si jeho parfém koupili. Jako sprej na toaletě by se vyjímal perfektně.