Myslíte, že o sobě můžete říct, že máte zvládnuté emoce? Umíte se ovládat a sami si nastavovat to, jak se cítíte? Pokud zvládnete pracovat s myšlenkou a naučíte se i v negativech hledat pozitiva, dostane váš život naprosto jiný rozměr. Máme pro vás 5 tipů, které vám dopomůžou k dobré náladě.

1. Naučte se dýchat

Ne nadarmo se říká – vydýchejte to. Je to skutečně tak. Pokud vás právě zasáhlo něco nepříjemného, nebojte se na moment zastavit a vydýchat se. Uvidíte, že po takovém dechovém cvičení se budete cítit mnohem líp a svůj problém neuvidíte zas tak černě.

2. Očista hlavy

Ať už řešíte cokoli, naučte se dát si čas a pročistit si hlavu. Pokud se totiž naučíte své problémy odkládat na dobu, kdy je zrovna řešíte, máte z poloviny vyhráno. To, že vás negativní myšlenka pronásleduje celým dnem, problém rozhodně nevyřeší.

3. Milujte

Naučte se milovat, a to jak sebe, okolí, tak i své problémy. Pokud ke všemu budete přistupovat s přirozenou a čistou láskou, budou se vám překážky překonávat mnohem snáz. Naopak pokud si podmaníte pocity, jako je nervozita či nenávist, nebude se vám dařit nic.

4. Jezte

Něco na tom bude, že s plným žaludkem se problémy řeší líp. Jednoduše pokud máte problém, nezapomínejte na ostatní lidské potřeby a netrýzněte své tělo. Najedený člověk má jednak pozitivní mysl, jednak lepší náladu.

5. Relax

Naučte se relaxovat a jednoduše vypnout. Není možné unést tíhu každodenního života na svých bedrech bez odpočinku. Proto si přesně určete dobu, kdy se věnujete problémům a kdy relaxujete. Relax si pak náležitě užijte a neřešte vůbec nic.