Máte hodně práce? Prožíváte těžké životní období nebo na vás padla podzimní depka? To všechno může být příčinou podrážděnosti a špatné nálady. Pokud si neumíte rychle ulevit a svou mysl uvolnit, zkuste nějakou z našich rad.

1. Dýchání

Dlouhý nádech a výdech dokáží opravdové zázraky. Pokud na vás tedy přijde chvilka úzkosti, zastavte se a začněte si stres prodýchávat. Uvidíte, že během několika minut se budete cítit líp.

2. Relax

Relax je doba, při které byste měli vypnout a zapomenout na vše, co vás tíží. I když se to občas jeví jako nadlidský úkol, skutečně to jde, vypnout a pořádně se zrelaxovat. Jakou činnost si pro to vyberete, je jen a jen na vás.

3. Pozitivní myšlenka

Pokud jste alespoň minimálně naladěni na duchovní vlnu, rozhodně jste už o síle pozitivní myšlenky slyšeli. Snažte se tedy spatřovat i v těžkých chvílích pozitiva a nepropadat panice.

4. Šálek kávy nebo sklenka vína

Zaručeným pomocníkem od stresu je káva nebo víno. Pokud na vás stres tedy padl zrovna v práci, vypněte na chvíli se šálkem kávy v ruce a naopak večer si doma klidně otevřete lahvinku kvalitního vína.

5. SOS telefonát s přáteli

Máte náladu pod psa? Co takhle zvednout telefon a zavolat své milované kamarádce? Není to lepší než antidepresiva?

6. Chvíle strávené s rodinou

I rodina má téměř terapeutické účinky. Věnujte čas svým dětem a partnerovi. Užijte si společné odpoledne nebo víkend a uvidíte, že vám bude fajn.

7. Pořádný mejdan

Jednou za čas neuškodí trochu vypnout, a jak se tak říká, vyčistit disk. Alkohol teče proudem, přátelé jsou všude, kam se podíváte, a vaše tělo naplňuje vaše oblíbená hudba. Co na tom, že ráno vás možná kocovina zabije. Rozhodně si takové večery zasloužíte.