Krásna Eva Vejmělková se ve filmu chtěla svlékat jenom v případě, že to bude mít smysl. Smysl to mělo 2×, a to ve snímcích Kára plná bolesti, kde se nahá ukázala v pouhých šestnácti letech, a poté v polském snímku Penelopy. Natáčelo se v osmdesátých letech, v době, kdy bobr ještě nebyl chráněné zvíře.

Evě to tam moc sluší a není divu, že od svého nejslavnějšího filmu Fontána pre Zuzanu je považována za sexsymbol. K herectví se dostala díky mamince, která ji jako malou přihlásila do ochotnického divadla. Přihlásila se na konzervatoř a později vystudovala psychologii v Olomouci. A té se věnuje dodnes. Pracovala s drogově závislými a dnes má v Havířově vlastní praxi a specializuje se na hypnózu. Lidem pomáhá hlavně s partnerskými vztahy, depresí a úzkostí.

Je vdaná za režiséra Dušana Rapoše, se kterým se seznámila právě během natáčení Fontány pre Zuzanu. Společně mají dvě dcery, Taru a Ritu.

I když po ní svého času muži šíleli, ona se za sexsymbol nikdy nepovažovala. „To, že jsem se svlékla před kamerou, ze mě ještě nedělalo sexbombu. Naopak, vždy jsem měla s nahými scénami problém. Několik nabídek jsem právě kvůli zbytečné nahotě odmítla. Když už jsem se odhalila, nikdy to nebylo prvoplánové,“ řekla na stránkách iDnes.cz.

Věnuje se hlavně své praxi a dcerám, ale kdyby prý přišla zajímavá herecká nabídka, tak by neváhala a znovu se postavila před kameru. „Nerozloučila jsem se nadobro s herectvím, jen ve mně na chvíli usnulo,“ dodává.

Na průřez její kariérou se podívejte do galerie!