Vypadáte stále jako těhotná, i když už vám mimčo dávno odpočívá v postýlce? Pak je na čase do toho šlápnout a začít cvičit. Tyto rady by vám mohly pomoct. Buďte trpělivé a nenechte se odradit, pokud to nepůjde zrovna rychle.

1. V péči profíka

Oddejte se do rukou opravdového profesionála. S ním vám ta kila půjdou rychle dolů. Navíc takový intenzivní trénink vám zabere kolem 45 minut, a tak nebudete muset řešit ani dlouhé hlídání. Tu necelou hodinku vám pohlídá spící dítě v kočárku i recepční.

2. Zapomeňte na všechny mateřské výmluvy

Jsem unavená, nemám hlídání, celý den mám pohybu dost a podobné výmluvy si prostě zakažte. Pokud chcete mít zase zpátky svou postavu, budete muset ze začátku máknout.

3. Nezapomeňte se odměňovat

Hned se vám bude plnit zadaná povinnost lépe, když si za ni slíbíte nějakou tu odměnu. Je jedno, jestli takovým pohlazením bude dobrá káva, nové tričko nebo něco dobrého na zub. Rozhodně se ovšem za takovou námahu nezapomínejte odměnit.