Že se dá i díky sociálním sítím zbohatnout, pokud máte dobrý nápad, jak zaujmout, si uvědomila Courtney Dasher, která v roce 2011 adoptovala křížence čivavy a jezevčíka. Oříškovi s předkusem a neobvykle zmačkanou bradou dala jméno Tuna a jeho fotkami plnila každý den sociální síť Instagram. Kříženec se stal velice populárním a v dnešní době má na Instagramu 375 000 followerů.

Šikovná majitelka si uvědomila, že by na svém psím mazlíčkovi mohla vydělat a založila internetový obchod, kde prodává zboží potištěné fotografiemi Tuny. Zájemci si tak mohou objednat hrníčky, trička nebo kryt na mobil. Část výtěžku z prodeje jde na organizaci, která se stará o opuštěná zvířata.

Tuna, který trpí silným předkusem a dysfunkcí dolní čelisti, byl poprvé nalezen u silnice v San Franciscu v Kalifornii, kde se ho chtěli původní majitelé zbavit. Když Courtney pejska objevila u místního zemědělce, okamžitě se do něj zamilovala. Zvířátko mělo nejprve jméno Burns, protože vzhledově připomínalo postavu z kultovního seriálu Simpsonovi. Až nová majitelka pro něj vymyslela jméno Tuna.

Jeho majitelka přiznává, že se spoustě lidem zdá ošklivý. „Má legrační zuby, které vyčnívají, zmačkanou bradu a krk, který vypadá, jako by ho někdo namáčel ve vaně několik dní,“ řekla Courtney, která netušila, že si její zvířátko získá takovou popularitu.