Ke stále častějšímu odstraňování křížů z výrobků dochází kvůli tomu, aby nepohoršovaly zákazníky, kteří se ke křesťanství nehlásí. Toho ale začínají mít lidé plné zuby. Velké kritice čelí řetězec Lidl, který kříže smazal již několikrát.

Portál belgické televize RTL jako první upozornil na to, že obchodní řetězec Lidl sice propaguje ve svém letáku Řecký týden, ale z modrých kopulí nechal odstranit kříže. Vedení řetězce uvedlo, že to má náboženský důvod. Kříže prý poškozují náboženskou neutralitu Lidlu.

I když se lidé začali okamžitě bouřit, stalo se to znovu. Lidl opakovaně odstranil kříže, tentokrát z italského kostela Sant' Antonio Abate. Jak se zdá, tak ve šlépějích Lidlu kráčí také Nestlé.

Další šokující fotku, z bruselského supermarketu, zveřejnil server EuropeanPost. Na kokosovém řeckém jogurtu opět chybí kříže na známých řeckých kopulích. Jak to tak vypadá, tak se někteří Evropané s naprostým klidem a dobrovolně vzdávají křesťanských tradic. Proč ale?