Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Někteří mají Valentýna plné zuby! Tak Kaufland vysvětluje kampaň se srdcem, která dráždí Česko

Někteří mají Valentýna plné zuby! Tak Kaufland vysvětluje kampaň se srdcem, která dráždí Česko
Zdroj: Kaufland, Facebook.com
Obchodní řetězec Kaufland udělal na Valentýna hodně drsnou kampaň. Ústředním motivem je srdce. Mnoho zákazníků nyní zuří. Co jim obchodní řetězec Kaufland vzkazuje?

Nehumánní, odporné, ponižující a spousta dalších výrazů se objevila v reakci na reklamní kampaň společnosti Kaufland, který uveřejnil slevu na vepřové srdce, u níž je napsáno: „Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká a pak se vám z toho zvedne kufr.“

Většina zákazníků je pěkně naštvaná. Kampaň se jim nelíbí. Co jim obchodní řetězec vzkazuje?

"Letos na Valentýna bychom rádi podpořili i ty, kteří mají Valentýna plné zuby, považují jej za nesmyslný svátek. Kromě standardního sortimentu máme letos na Valentýna v nabídce také vepřové srdce. Naše vepřové srdce je ale tvrďák, nepotrpí si na žádné zamilované vrkání a letos nám tak trošku řádí na našem webu, Facebooku i dalších kanálech. Mrzí nás, že jsme se Vám touto kampaní netrefili do vkusu, snad se nám to podaří příště," vzkazuje Kaufland na svém Facebooku.

Bolestná zpověď Moniky Binias: S o 24 let mladším Petrem přišli o dítě. Bojovala i s tchyní

Související články

Další články

Nejnovější kauzy