Proč má Tvář podle Luďka pořád u diváků takový úspěch a láme všechny rekordy sledovanosti? „Nebylo na tom moc co zkazit,“ řekl drsně na DVTV. K tomu prý televize vybrala dobré soutěžící a dopřála divákům, aby si užívali jednotlivá vystoupení. Lidé pak zapomínají, že je to vůbec nějaká soutěž.

Koncepcí se tak Tvář přiblížila k tolik oblíbeným českým estrádám, kde vystupují známí a oblíbení umělci. Takový formát prostě na našich televizích chyběl. Proto si pořad získal takovou popularitu. Ale že by přinesl něco originálního nebo duchaplného? To ne.

„Tyhle postupy jsou v zábavě 100 let. Je to forma kabaretiérství. Ten formát je primitivní a vychází ze stovky let starých kabaretních postupů. Úplně primitivní zábava na úrovni toho, že se lidi mlátí prknem do hlavy a potom spadnou,“ dodává s tím, že princip vtipu „uklouznutí na banánové slupce“ fungoval před sto lety, funguje dnes a bude fungovat dalších 100 let.

„Na ostatních stanicích není nic jiného, což je dlouhodobý problém,“ uzavírá novinář, kritik a komik, který má na internetové televizi i vlastní pořad s nečekaným názvem Pořad, kde hodnotí televizní zábavu.