Tyto brutální obrázky mluví za vše! Je načase, aby si lidé uvědomili, že takto už to dál nejde.

Kreativní a umělecký ředitel Ganesh Prasad Áčárja spolu s textařkou Kaushik Katty Roy vymysleli brutální, leč pravdivou kampaň, která má za cíl zvýšit povědomí o často neviditelných obětech odlesňování.

Slogan krvavé kampaně je When the wood go, wildlife goes, což v překladu zní „Když dřevo odchází, zvířata s ním“. Lidé si často neuvědomují, že pro jejich krásný nábytek musely desítky zvířat zemřít.

Obrázky se objevily v časopise Sanctuary, který je prvním a největším ekologickým zpravodajem v Indii, a vzbudily ve světě neuvěřitelný oh­las.

„Deštné pralesy představují až 80 % světové biodiverzity, když je zničíme, představuje to pro nás velký problém,“ varuje tvůrce kampaně.