Reklamy z televize nás spíše otravují a rychle přepínáme jinam, abychom nemuseli sledovat Pepíčka, co chce chodit jen na Kájův záchod, co je nového u Adámků, kteří mají nebeskou spotřebu jaru a celý život tráví zandáváním a vyndáváním nádobí z myčky, nebo rozevlátou modelku, která má právě problém s menstruací a bílými kalhotami.

Billboardy okolo silnic a na ulici už pořádně nevnímáme, protože na nich není nic, co by nás zaujalo. Naposledy se to akorát povedlo Národnímu divadlu, které v těchto dnech zaplavilo Prahu plakáty na nové zpracování opery a na plakátech jsou namísto dvou vdov jen dvě rakvičky se šlehačkou. Černý humor jede.

Ovšem pokud chcete opravdu zaujmout veřejnost, která je komercí tak nasycená, že ji ani nevnímá, a nechcete se snížit k laciné nahotě nebo perverzi, musíte vymyslet něco opravdu originálního. A tím nemyslíme originálního, ale víceméně geniálního. Něco, jako jsou tyto reklamy v galerii.