Nejdřív se působení na sociálních sítích bránil zuby nehty, ale pak to pro něj začala být velká zábava, která mu přinesla i pěkný balík. Nejdřív se tím bavil, že lidé na jeho fotky a statusy tak reagují, vymýšlel různé vtípky, jak fanoušky pobavit. Až se to pro něj stalo byznysem.

Podle Forbesu je na 36. místě mezi nejvlivnějšími Čechy na internetu. Kdyby před ním nebyli sportovci Petr Čech a Jaromír Jágr, tak je mezi mužskými celebritami na prvním místě. Ale on vlastně je taková prvnička, protože jak hokejista, tak fotbalista působí především na Facebooku, zatímco Leoš se baví na Instagramu, kam umisťuje jednu fotku za druhou.

Sám přiznává, že se z toho stal dobrý byznys. Firmy se předhánějí v tom, která mu víc zaplatí za to, že nenápadně na profilu zpropraguje jejich výrobek. A že jsou to opravdu velké částky, které se pohybují až ve stotisícových výškách.

Má to ten Leoš ale pěkně zařízené. Až ho nebude bavit moderování a obrážení večírků, tak se může plně věnovat sociálním sítím, kde propaguje i svou přítelkyni Moniku Koblížkovou (34) nebo své dva syny Jakuba a Matěje. Rozhodně by neskončil na dlažbě. Ba naopak, vtipnými fotkami a hashtagy by si přišel na pěkný balík, který by ho zajistil.