Náhodou ji vyfotili v publiku při zápase Německa na mistrovství světa ve fotbale v Brazílii. Všichni o ní mluvili jako o nejkrásnější fanynce na MS a sedmnáctiletá Axelle Despiegelaere toho využila, založila si facebookovou stránku a dostala nabídku na modelingovou spolupráci od společnosti L´Oréal.

S touto značkou stihla natočit propagační video, na které se můžete podívat zde, ale teď už se od Axelle firma distancuje a nechce s ní mít nic společného. Proč? Protože se lidé na internetu začali o krásnou dívku zajímat a vyhrabali něco nepěkného z její minulosti.

Konkrétně fotografii se zabitým zvířetem, na což jsou v poslední době všichni poměrně dost citliví.

Ještě horší než obrázek pózování u mrtvého zvířete je ale text, kterým jeho publikování doprovodila: „Lovení není otázkou života a smrti. Jde o mnohem důležitější věc než jen o to. Tohle je asi rok staré. Jsme připraveni dneska lovit Američany! Haha.“

Bylo to samozřejmě předtím, než hrálo Německo proti Americe, ale tak trošku to vyzní, jakoby chtěla s pistolí jít a zabíjet lidi.

Každopádně L´Oréal už říká, že s Axelle Despiegelaere udělali jednu věc a už s ní nadále smlouvu nemají a dávají od ní ruce pryč. A podobně to teď nejspíš budou dělat i ostatní značky, které nebudou chtít poškodit své jméno.

Rychle získala slávu a stejně rychle ji i může ztratit.