„Co když by kluci byli sociální sítě?“ zadumala jednou stylistka a fotografka Viktorija Pashuta a oslovila svého kamaráda Jordana Swaina, který by jí se zajímavým nápadem pomohl.

„Jsem vášnivou uživatelkou sociálních sítí, přímo na nich žiju a každá z nich má své typické barvy a také uživatele. Rozhodla jsem se proto stvořit něco, co by v lidské podobě vypovídalo o tom, kdo tyto sítě užívá. Můžete tedy vidět Pinterest jako kreativní oblek, Instagram jako něco uměleckého, pro LinkedIn je typický manažer, Google zase jako inovace a Facebook je prostě něco, čemu se v módě říká casual, tedy bezstarostný, volnočasový, neformální,“ říkají ke své nové módní kreaci fotografka a stylista.

Vybrali si spolu zajímavé modely a nafotili hodně zajímavou kampaň, kde se ale můžete dokonce inspirovat na běžné nošení, protože třeba jako Twitter nebo Instagram budete vypadat skvěle. Celá kolekce slouží sice jen pro zábavu a prodávat se nejspíš nebude, ale to neznamená, že si podobné kousky nemůžete sestavit z nakoupeného oblečení.

A to byste byli ti největší hipsteři na světě.