Každý je viděl jinak, a to dokonce i z jiného úhlu pohledu na monitor. Záhada „Dressgate“ minulý týden hýbala sociálními sítěmi a vyjadřoval se k ní každý, kdo měl přístup na internet.

Neodolaly ani celebrity a svět se rozdělil na dva tábory. Jedni viděli šaty, které vyfotila matka jisté skotské nevěsty v obchodě na ramínku, jako modro-černé a druzí je viděli jako bílo-zlaté.

Dokonce to došlo i tak daleko, že na monitoru se kouzelné šaty ukazovaly jednomu člověku v několika barvách, to podle toho, z jakého úhlu nebo dálky na ně hleděl.

Světovou hádku pak musela rozseknout sama oděvní společnost, která uveřejnila originál šatů, které byly modro-černé, ale protože to pro ně byla skvělá virální reklama zdarma, rozhodla se rozšířit svou nabídku o další šaty druhé barvy!

To asi abyste si mohli vybrat, k jakému klanu oděvního spektra patříte. Nehledě na to, že už nyní je po nich taková poptávka, že se musela navýšit výroba a kouzelné šaty mizí ze stojanů jako maso za války.