Nedávno jsme psali o tom, že redaktoři eXtra.cz nemají dobré zkušenosti se službami České pošty – psali jsme ZDE. A už je tu reakce od čtenářky Hanky. S jakým příběhem se chce podělit?

„Já se už nedivím vůbec ničemu. Dcera objednala zboží s doručením přes poštu, vzhledem k tomu, že jsem měla dovolenou, nechala balík poslat na mě. Nedošlo vůbec nic, jen dceři na mobil přišla zpráva, že nikdo nebyl zastižen doma, ani ve schránce nic nebylo. Když jsme dorazily na poštu, pracovnice nám řekla, že mají málo lidí a nikdo nevyjel. Tak si říkám, jak je možné, že napíší SMS, že vás nezastihli, a přitom ani nevyjeli k rozvozu? Myslím si, že služby nejsou levná záležitost a dělat z lidí hlupáky by jim šlo dost dobře,“ napsala nám do redakce paní Hana.

O vyjádření jsme požádali vedení České pošty. Až nám odpoví, budeme vás informovat. Vaše příběhy můžete psát na redakce@extra.cz.