KFC má velký problém, nejen na jeho facebookových stránkách se na řetězec rychlého občerstvení žene jedna stížnost za druhou. Také na náš redakční email přichází žádosti o upozornění na tento problém.

Z neznámého důvodu se každé úterý desítkám zákazníků po celé České republice neobjeví v kyblíku dvanáct kousků kuřecího masa, jak slibuje reklama, ale deset. Neumí zaměstnanci počítat do dvanácti? Spoléhá řetězec na to, že si toho nikdo nevšimne? Lžou zákazníci? Otázky, samé otázky.

Budiž KFC alespoň k dobru, že se na obrovskou vlnu stížností na sociálních sítích snaží reagovat, ale jak správně upozorňují zákazníci, k čemu je nám dobré, když nám odepisujete, když se to děje stále znovu.

Zákazníci jsou naštvaní, opakovaně dochází k reklamacím, a přesto se situace nemění. Máte podobnou zkušenost s KFC? Napište nám na redakce@extra.cz.