Jestli váš den začíná a končí u počítače, vaše tělo hlasitě naříká.

Pokud zrovna dvakrát neholdujete pohybu a zdravému jídelníčku, zaděláváte si na závažné nemoci.

My vám teď poradíme, jak alespoň trochu ulevit svému prosezenému tělu.

1) Jezte pravidelně 5× denně menší porce a stravu konzumujte v klidu, tedy rozhodně ne u počítače!

2) Jídlo mějte nachystané vlastní a vyhněte se obědům z rychlého občerstvení či instantním pokrmům. Takže už žádné hromadné výlety za smaženým sýrem, je vám to jasné?

3) Pokud si opravdu chcete pochutnat na jídle z restaurace, zapomeňte na kurýry a vyrazte přímo ke zdroji. Pár kroků navíc směr k meníčku vám udělá jenom dobře.

4) Zapomeňte na celodenní přikusování čokoládových tyčinek, zobání oříšků a popíjení energetických drinků.

5) Dejte si pozor na to, jak sedíte. Nesprávné sezení má totiž na svědomí jednostranné zatížení páteře a kloubů, utlačení cévních a nervových svazků v podkolenní a tříslech, ochabování břišní stěny a útlaku vnitřních orgánů.

6) Dávejte si pravidelné pauzy a během každé z nich se pořádně protáhněte! Stačí zavzpomínat na hodiny tělocviku…

7) Hlídejte si příjem tekutin. A tekutinou nemyslíme počet káv, ale litrů čisté neperlivé vody!

8) Zapomeňte na auto i MHD a do práce a z práce choďte pěšky!