Jaroslav Slávik (40), z boží, tedy vlastní vůle největší hudební producent, jakého Slovensko dalo světu, řídí krom amerického a několika dalších šoubyznysů nově i česko-slovenský trh s bio krmivem pro psy, což je sice jen střípek v portfoliu aktivit jeho impéria, ale za pozornost stojí už proto, že aktuálně Slávik nic jiného, alespoň v Česku, nedělá.

„Jaro“, jak si producent nechá říkat od nejbližších přátel (podle jeho osobního profilu na Wikipedii se jedná o Philla Collinse, Shaggyho, Shakiru a tu partu prostě), o sobě dal naposledy vědět, když se s Gabrielou Partyšovou (36) objevil na vlnách rádia Kiss Jižní Čechy a stal se ředitelem české pobočky světové nahrávací společnosti Starhouse Media, která je „domovem všech CZ a SK hvězd, které znáte z televize“ a pro úplnost česká filiálka zjevně i patří Slávikovi, zaměstnává jen ředitele Slávika a podle Facebooku českého zastoupení aktuálně prodává i bio krmivo pro psy, když už tedy na žádost americké centrály nezajišťuje organizačně přímý přenos z Grammy nebo tak něco.

Slávik není žádný troškař, v Česku i na Slovensku má zastoupení britské luxusní bio značky psího žrádla, vlastní internetové stránky a e-shop (česká verze vás přesměruje rovnou na slovenskou, fakt nemusíte nic dělat, husté), který Slávikovi vede jeho manželka Andrea, podle slovenských katolíků jediná Slovenka na světě, která má tutově svatozář a nikdy neviděla internet, který jí mimochodem, nikdo neví proč, zakazuje Jaro více než svým dvěma synům.

V pozadí ale stojí Jaro, který dokonce, jak redakci upozornila čtenářka, osobně komunikuje s českými čubičkami, respektive jejich páníčky, kteří si potrpí na luxusní granule a jak je něco luxusního a exkluzivního včetně plesu v Brně, tak to řídí jedině Jaro Slávik.

„Čuměla jsem, že mi osobně odepsal, nabídl, že v Praze osobně dodá, a upozornil mě na slevu, je to super, že to nenechá distribuovat třeba nějakého kurýra a vozí to lidem sám, to udělá málo ředitelů nebo celebrit, že jo, kupuju normálně jiné granule a pro ty musím do zverimexu, a když je objednám po internetu, normálně je přiveze pošťák dodávkou, což se se Slávikem, pokud se za něj jen někdo ve firmě nevydává, nedá srovnat,“ pochvaluje si česká fanynka a my jen přemýšlíme, jak to Slávik všechno stíhá, a co teprve pokud osobně rozváží granule i po Slovensku a dalších zemích bývalé Varšavské smlouvy.

Jaro, který se kdysi v ČR proslavil tak, že tvrdil v talentové show, že je na Slovensku slavný producent (což ho následně uvedlo ve známost i u sousedů), jinak působí hodně nezvěstným dojmem, čas od času uspořádá na Slovensku besedu a objíždí diskotéky jako DJ, který vždy na té či oné vesnici pustí chudině do gramofonů, co se hraje aktuálně v USA, a na odjezdu (to už k radosti stálých hostů opět hraje Michal David) ještě tutově prodá z pick-upu pár balení luxusního farmářského jídla pro psy z Velké Británie, čímž zabije dvě mouchy jednou ranou. A už spěchá do sídla svého labelu dokončovat nový (a svůj roky očekávaný) singl někoho strašně slavného, případně odjíždí rovnou na letiště, neb většinu času tráví na ose Ruzyně – Las Vegas, kde zajišťuje vystoupení a kariéry všech finalistů všech talentových show, případně sleduje nové trendy a v hotelu přijímá hvězdné americké kamarády z řad buldozerů tamních hitparád a filmového nebe, kteří mu, stejně jako veřejnost a fanoušci v USA, často záhadně přezdívají „americký Marek Vít“.

Krátce před uzávěrkou článku jsme dostali zatím nepotvrzenou informaci, že vzorky Slávikova britského farmářského sortimentu krmiva pro psy, které vám jeho velkoobchod zdarma na přání zašle, jsou tak kvalitní, že je dokonce někteří zbídačení Východoslováci z osad v dobách hladomoru konzumují (ale až fakt v nouzi poté, co snědí psy).