Hlavním tahounem byl čtvrteční diskusní blok, sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa, který se stal v uplynulém týdnu nejsledovanějším pořadem podobného typu ze všech českých plnoformátových televizních stanic.

Televize Barrandov si dlouhodobě udržuje pozici čtvrté nejsledovanější stanice na trhu. Nárůstu sledovanosti dosahuje nejen novými formáty, ale také díky programovým změnám, kterými reaguje na aktuální potřeby diváků. Co se týká zvyšování podílu sledovanosti, je ale Skupina Barrandov již dlouhodobě jednoznačnou jedničkou na trhu.

Největší vliv na této vzrůstající tendenci má hlavní kanál skupiny – TV Barrandov –, který vykázal své rekordní týdenní maximum 7,1 procenta a díky tomu si zajistil meziroční nárůst o 46 procent. Zesílil také meziroční nárůst celé skupiny – a to o 51 procent, což je nejvíce ze všech hlavních televizních skupin.

K nejsledovanějším pořadům minulého týdne patřily premiérové díly pořadů Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem, které oslovily 580 tisíc diváků, a staly se tak vůbec nejúspěšnějšími pořady ve své kategorii na českých plnoformátových televizích v uplynulém týdnu.

„Velice nás těší, že sledovanost stanic i po nedávném rekordu nadále roste. Věřím, že diváci oceňují bohatou nabídku, kterou jim přinášíme jak z vlastní, tak i akviziční tvorby. Samozřejmě o to větší je to pro nás závazek, a tak se snažíme, aby bylo naše programové schéma pro diváky co nejpestřejší,“ okomentoval úspěch stanic generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.