Štefan se ve skutečnosti jmenuje Tuna a majitelka ho adoptovala na jednom farmářském trhu poté, co původní majitel nechal čtyřměsíční štěňátko na okraji silnice. Jeho majitelka Courtney Dasher se rozpovídala v rozhovoru pro Lidovky.cz.

„Byl malé štěňátko a vypadal hodně zranitelně. Chtěla jsem se o něj s láskou postarat. Právě to z něj podle mě učinilo milované a sebevědomé štěně,“ uvádí Courtney, která začala jeho první fotografie zveřejňovat zhruba před čtyřmi lety.

Tuna se díky své jedinečnosti stal rychle populárním a v současnosti má na Instagramu 1,5 milionu fanoušků. Courtney díky tomu mohla seknout s prací návrhářky a pejskovi se věnuje na plný úvazek. Nevydělává sice zrovna hodně peněz, ale je ráda, že se věnuje Tunovi, který lidem přináší radost.

Popularita pochopitelně přinesla i mnoho pracovních nabídek, ale Courtney většinu odmítá. Spolupráce s Kofolou je první větší akcí.

„Nejprve jsem váhala, protože jsem nikdy nic takové velikosti a rozsahu nedělala. Když jsem si ale něco o značce zjistila, řekla jsem si, že to bude dobře zapadat – bylo to osobité a celkově to mělo vyznění, stejně jako Tuna,“ říká Courtney, která dbá na to, aby byl její pejsek vnímán jako přátelský a rodinný psík.

Celkovou image podpořila i kniha, kterou majitelka o Tunovi napsala. A jaké má plány do budoucna?

„Přemýšlím o tom, jak budou na produkt, který budeme propagovat, reagovat. Také hledám nějaký charitativní prvek, například jestli daná společnost pomáhá organizacím na ochranu zvířat. A pokud toto chybí, musí to být něco, čemu věřím a co bude Tunu dobře reprezentovat. A to platí i naopak.“