Záhada, jakou plastická chirurgie nepamatuje možná v celosvětovém kontextu.

Po slávě patologicky toužící neúspěšná finalistka reality show VyVolení Eva Feuereislová, která na sebe čas od času upozorní tím, že je násilím vyváděna od vchodů na akce, kde není vítaná, případně zneužívá charitativní sektor, zřejmě čelí unikátní fyzické anomálii. Svědčí o tom fotografie, kterou samozvaná celebrita zveřejnila na svém fanouškovském (?) profilu na sociální síti Facebook, aniž si uvědomila, že si před pořízením selfíčka zapomněla větším množstvím pudru vyspárovat hrozivě vypadající kaňony na čele.

Přesto, že je tváří karlovarské kliniky plastické chirurgie, která si zjevně troufne i na nesmírně náročné zkrášlovací zásahy i u vyložených strašidel, bojuje zákopovou válku se svým čelem, které je ale podle zdrojů z oboru kartografie také možná poslední skalpelem nedotčenou částí neobvyklého těla politováníhodné dívky, které razantně přibývají vrásky na čele poté, co po opakovaných pokusech zažalovat náš web za tvrzení, že ona a její za majetkovou trestnou činnost pravomocně odsouzená manažerka Patricie Kossevová jsou podvodnice a zřejmě mimozemské bytosti, údajně zneužila osobní a pracovní údaje svého bývalého právního zástupce, pod jehož identitou bez jeho vědomí za zjevn asistence právě Kossevové publikovala v České tiskové kanceláři tiskovou zprávu, kterou nepsal a zvažuje proti bývalé klientce a jejímu „managementu“ právní kroky.

Situace musí velmi znepokojovat vedení kliniky, která nedávno Evu sice prakticky anonymně, ale pyšně vybavila obřími implantáty, díky kterým má známá firma pražského šoubyznysového suterénu větší šance při tzv. silových průnicích přes ochranku u vchodu na uzavřené společenské akce, na kterých se často objevuje nepozvaná a musí volit nestandardní postupy, o nichž kolují legendy včetně té, že se dokáže zjevit ve VIP prostoru prestižní party i v případech, kdy prokazatelně neprojde jediným možným a maximálně chráněným vchodem a to vše zřejmě za pomoci vzduchotechniky či (na akcích s půlnoční tombolou) v rafinovaném přestrojení za losovací osudí.

Teď ale s vrásčitou tváří urputně v rámci cizích tiskových konferencí zve zaskočená média na blížící se operaci nikoli čela a mozku, ale nosu, který ji hyzdí a navíc hrozí, že i ten se začne kvůli extrémní bájné lhavosti takycelebrity protahovat.

Spolupráce s Feuereislovou, která na jednáních láká potenciální mediální partnery na to, že „je druhá Agáta“ a výměnou za publicitu jim bude dodávat exkluzivní materiály o své osobě s předstihem před závistivou tuzemskou i zahraniční konkurencí, by se tak klinice mohla přestat rentovat. Média si nejen že absolutně nevšímají jména zařízení, které Eva krzevá své přešívání „propaguje“, ale náklady na přeoperování této bytosti ze šmudly v krásku by mohly teoreticky vystoupat do závratných výšin i za normálních okolností, natož potvrdí-li se fantastická teorie o tom, že jí, podobně jako některým obratlovcům a prvokům, dorůstají zohyzděné části těla.

Klinika, jejíž je Eva reklamní tváří a která třeba možná jednou ponese i jméno nejneslavnější a nejčastější klientky, bude brzy prezentovat její nový, razantně zkrácený a nově vytvarovaný nos, tak bude, zdá se, muset k tiskové zprávě o dalším zákroku pořídit portrétní fotoset Evy sice s novým nosem, ale rozrastrovaným či zcela z fotky vyříznutým čelem, které nemívají podobně vrásčité ani klientky správy důchodového zabezpečení. Další alternativou by pak mohla být dvojitá operace, která by vyřešila oba defekty najednou, což ale u celebritních operací zadara nedělávají tato zařízení ráda, neboť se tak připraví o jednu tiskovou konferenci, které se obvykle u podobně významných prominentů dělají ke každé operaci zvlášť.

Pacientka navíc není žádná krasavice, a tak by tak rozsáhlá operace mohla zabrat neúměrně dlouhou dobu, která by naším odhadem u Feuereislové mohla představovat až šest dnů v případě třísměnného střídání týmů plastických chirurgů.

Celou situaci společně s celou odbornou zdravotnickou veřejností nadále sledujeme.