Od té doby, co jsme viděli fousatého chlapečka ve žlutém triku, nás trápí jediná otázka. Jak fousatý harant souvisí se šťávou? Zatím jsme na to nepřišli.

Vzali jsme si na pomoc Google a mysleli si, že tam najdeme odpověď, proč výrobce šťávy vsadil na plnovous. Jenže místo toho nám vyběhly odkazy, které se věnují chovu agamy vousaté. Což je tedy mimochodem hodně zábavný ještěr, který by v reklamě jistě udělal více parády než podivná rodina, která navíc jasně diskriminuje ženy.

Když má být celé léto vousaté a plnovous má pes i koza, proč ho nemají ženy? Maminka je hladce oholená a tvářičku má jako Justin Bieber. Stejně na tom je i babička v reklamě. Tedy myslíme si, že je to babička, také to může být sousedka nebo paní ze sociálky, která přišla na kontrolu, zda si dítě z plnovousu občas vyndá vši.

V reklamě, kde jsou všichni fousáči, by měly mít vousy i ženy. Jinak je to jasná diskriminace. Doufáme, že se tedy dámy z reklamy na přeslazené šťávičky neholí úplně všude. Jinak jsou v reklamě fakt omylem.

Fousaté léto volá, protože pořád jsem to já, objevuju, nacházím, na chuť tomu přicházím, fousaté léto ahoj, všechno jedním douškem zahoj, a pod jednou jabloní, louka rosou zavoní, jupí…

Hm, tak nevíme. Možná že šťávičky jsou určeny jen pro hipstery z Krymské, co mají správné vousy a ještě správnější postoj ke Klinice. Jinak fakt nevíme, o co tu sakra jde…