Čeští spotřebitelé si stěžují na ceny v drogerii DM a tvrdí, že už ze sebe nechtějí dále dělat hlupáky. Jestli prodejce nasadí naprosto rozdílné ceny pro Česko a Německo, znamená to pro českého spotřebitele jediné – chodit nakupovat jinam.

Problémem společnosti DM v Česku nejsou jen vysoké ceny pro Čechy, ale také obrovské chyby v komunikaci se zákazníkem, psali jsme ZDE.

Česká veřejnost je v šoku a nechápe, proč by měla platit za stejné produkty daleko větší ceny, když životní úroveň obou zemí je natolik rozdílná. Sami Češi si všímají rozdílnosti cen a jsou pěkně rozhořčení.

Po pěti měsících jsme se znovu vydali do německých Drážďan, abychom zjistili, zda se situace nějak změnila. O tom, jak jsme dopadli, jsme psali jsme ZDE.

Samozřejmě jsme zjistili, že se ceny v žádném případě nezměnily a vše zůstává při starém.

Obrátili jsme se tedy na manažera komunikace Jiřího Peroutku. Jeho vyjádření jsme uveřejnili ZDE.

Jenomže tohle Čechům rozhodně nestačí a volají po změně. Jsou naštvaní ze současné situace kolem cen řetězce prodejen drogerie DM. Někteří z nich dokonce drogerii již delší dobu bojkotují. Tvrdí, že drogerie DM u nich ztratila dobrou pověst a navštěvují jiné prodejny.

Někteří Češi si dokonce všímají akcí, které jsou v německých drogériích DM, ale v českých je absolutně neuvidíte. Jeden z tatínků dokonce tvrdí, že při nakupování v Německu mají na prodejnách akce, že si nakupující může vzít vzorek papírových plen různých velikostí zdarma. Toho se ale v Česku prý nedočká.