Během parného léta, kdy organismus zpomaluje, jsme se sice naučili jíst střídměji, jenže co jsme si upírali přes den, kdy jsme v třicítkách byli schopni sníst sotva zeleninový salát, to jsme dohnali večer na letní grilovačce. Grilované kotlety, pečivo a nějaký ten alkohol na naší postavě provedly svoje a potají děkujeme bohu, že už máme po dovolené a nemusíme se nikde promenádovat v plavkách.

Co s tím? Možná i vám v hlavě naskočí slovo DIETA. Jenže jakou držet? Hladovku? Dělenou stravu nebo dietu podle krevních skupin? Na to máme jednoduchou odpověď. Žádnou. Žádná z diet se nedá držet věčně a dřív nebo později byste se vrátili ke svým běžným stravovacím návykům. Stoprocentně by se na vás projevil tolik neoblíbený jo-jo efekt, z čehož vyplývá, že to, co byste zhubli, byste přibrali v tu ránu zpět. Váš zmatený organismus by si navíc udělal zásoby na horší časy, kdy se mu zase rozhodnete upírat jídlo, takže suma sumárum ještě byste nakonec přibrali. A to se absolutně nevyplatí!

Stačí zapojit selský rozum, vykašlat se na okamžité výsledky, které se, jak jsme výše napsali, nevyplatí, a hubnout s rozumem, pomalu, ale jistě. A hlavně ZDRAVĚ. Nejúčinnější dietou všech diet je pravidelná a vyvážená strava. Není v tom žádná věda, stačí jen dávat svému organismu všechny důležité složky stravy.

Nikdo vám nevezme vaše oblíbené maso, nikdo vás nebude nutit jíst zeleninu po kilech. Stačí jen upravit si jídelníček, aby byl pestrý a bohatý na plnohodnotnou stravu. Ostatně s tím vám může pomoci i tzv. krabičková dieta, která je nejzdravějším prostředkem k vytoužené postavě. Můžete díky ní shodit až kilo tuku týdně a nemusíte se bát, že se po jednom prohřešku opět zakulatíte. Tahle dieta představuje plnohodnotnou a vyváženou stravu, jídelníček díky ní budete mít naplánovaný na celý den a nehrozí, že vám bude kručet v břiše. A je přece fajn hubnout a nemít hlad, že?