Takovou romantiku podhradí Okoře dlouho nezažilo.

Minulou sobotu si tam vyrazil Dominik Hašek se svou milou – šéfkou mediálního domu Libuší Šmuclerovou – a dvojice hrdliček musela místy působit na ostatní výletníky krajně podivně a vidět její počínání, tak snad vezme zděšením nohy na ramena i zdejší legendární bílá paní.

Čert vem romantické doteky zamilované dvojice čerstvě rozvedených padesátníků a jejich nekončící selfie maraton, inu, druhá míza je druhá míza, ale kdo začal páreček šmírovat tak jako náš čtenář, ten si musel říkat, že Hašan snad dostal pukem do hlavy.

Šmuclerová neustále partnera fotila, kterak ten pózuje s plechovkami nápoje, který z něj má brzy udělat ještě většího boháče, a následně dvojice začala rukou Šmuclerové i rukama obou zběsile fotit selfíčka společná, na kterých by nebylo nic divného, kdyby si při nich nedával Hašek plechovku na hlavu a podobně.

O co přesně šlo, netušíme, a ptát se nerudného Haška či jeho mocného děvčete fakt nemáme odvahu, jisté je jen jedno.

Hašek, který na sebe v poslední době upozornil jako samozvaný recenzent výroků Jardy Jágrů (42), se pokouší po krachu značky oblečení Dominator znovu podnikat.

Tentokrát vsadil na byznys s drinky a hodlá prodávat nápoj jménem Smarty. O podobné podnikání se pokouší řada spekulantů. Výrobci energy drinků, povětšinou z Polska, umějí vyrobit celý produkt do deseti korun za kus a při běžné ceně energetických nápojů tak úspěšnému investorovi „hrozí“ i pětisetprocentní marže, ale většina podobných projektů krachuje na tom, že Češi mají v masové oblibě jen dvě až tři značky.

Toho se podnikavý Hašek zjevně nebojí, po boku má zdatnou marketérku, která může pomoci všelijak, a nedávno kvůli projektu dokonce založil novou firmu DM Life a Hospodářským novinám řekl: „Teď pracujeme hlavně na tom, abychom naučili lidi tu věc vůbec znát a hlavně aby ji správně chápali.“

Tak my zatím z prvních, zjevně propagačních, fotek moc nechápeme, ale jistě se brzy dovtípíme.