Všímavý pan Martin Maska udělal srovnání cen kosmetiky v Česku a Německu. A došel k pořádně šokujícímu výsledku! A aby to bylo spravedlivé, vybíral výrobky, které nebyly v žádné slevě ani akci. Tak pro srovnání – k čemu došel?

Kapesníky babylove 25,70,– vs. 59,90,–

Pěna na holení Nivea 44,70,– vs. 107,00,–

Pěna do koupele 25,70,– vs. 42,90,–

A celý nákup? V Čechách se pěkně plácnete přes kapsu. V Německu zaplatíte 2 710 Kč a u nás ty stejné výrobky koupíte za neuvěřitelných 6 484 Kč!

Není divu, že spotřebitelé jsou pěkně naštvaní. A jaké bylo první vyjádření drogerie na FB? ? Jako kolovrátek u každého komentáře píše, že za vyšší ceny může politická situace, rozdílné rámcové podmínky, daně, placení pojistného zaměstnancům apod. Celé vyjádření si můžete přečíst ZDE.

Jenomže na to Češi neskáčou. „Nemáme vůči Německu asi tak pětkrát nižší náklady práce? Nájmy? Jednou větší daň na pětkrát nižší mzdě zaměstnance způsobí dvojnásobnou cenu? Co jiného máte v tom "rámci“?" zuří pan Míra na Facebooku.

„Když je možnost, nakupuji v Německu,“ píše naštvaná paní Dita.

Zákazníci už dokonce i vyhrožují bojkotem nákupů výrobků v Čechách, pokud se nic nezmění.

Je vidět, že zdejší trh a se už pomalu mění k lepšímu a Češi nechtějí být popelnicí Evropy. Zajímají se o složení výrobků, jejich kvalitu a nyní i nespravedlivě odlišnou cenu.

Zde si můžete přečíst oficiální vyjádření DM od tiskové mluvčí Nikol Šnejdové:

Rozdílnost cen jednotlivých výrobků je dána především rozdílným tržním prostředím, což se netýká pouze naší společnosti. Do konečné ceny výrobků dm značek se promítají mimo jiné logistické náklady na dopravu zboží, náklady spojené s přípravou etiket a českých textů na přebalech výrobků nebo samotným etiketováním, rozdílná sazba DPH či hustota prodejní sítě.

Vyzdvihnout chceme, že i přes méně příznivé srovnání cen českého a německého trhu, si mohou být naši zákazníci jistí, že kvalita výrobků dm značek je všude stejná. V prostředí českého trhu nabízíme svým zákazníkům dobrý poměr mezi cenou a výkonem, stejně jako pořízení celkového nákupu vždy výhodně.