Sedmnáctiletá Leanne Howes z Hovetonu dostala velmi vzácnou alergickou reakci poté, co snědla tabletu prášku proti pálení žáhy. Během chvíle po požití jí na těle vyrazila vyrážka, kůže se jí začala loupat, vypadaly jí vlasy, obočí i nehty. Leanne prodělala Stevens-Johnsonův syndrom, který postihne jednoho člověka z milionu. Přežít toto těžké kožní onemocnění se povede pouhým 10 % pacientů.

„Když jsem se viděla v zrcadle, připadala jsem si jako z filmu Halloween,“ řekla dívka, které se den potom, co spolkla dávku předepsaného léku, začala tvořit vyrážka s obrovskými strupy. Když ji matka našla v koupelně, kde její dcera zkolabovala, okamžitě zavolala sanitku. V nemocnici lékaři nasadili Leanne morfium proti bolesti a tělo potřeli zklidňujícími mastmi. Lékaři jí nedávali příliš velké šance na přežití.

Během několika dní se jí začala vyrážka hojit a kůže na těle děsivě olupovat. Leanne však byla silná a podařilo se jí přežít. „Bylo to hrozné zjistit, že nemáte nehty, řasy, ale uvědomila jsem si, že můžu být ráda, že jsem naživu,“ prohlásila.