Nedivte se tomu, že většina reklam na auta Škoda, co najdete na YouTube, je v angličtině. Britský trh je totiž českými vozy zaplaven, škodovky se tam pravidelně umisťují na prvních místech testů spotřebitelů, yeti bylo dokonce zvoleno několikrát po sobě nejoblíbenějším vozem řidičů.

SUV a vyšší třídy u vozů není tak těžké prodat, když někdo potřebuje pohodlí a místo, zamíří přesně do této kategorie, ovšem udělat pecku z malého auta a s ne úplně levnou cenou, k tomu je potřeba diváka opravdu zaujmout.

Malá fabia stojí na obyčejné londýnské ulici a hlas pod obrazem nás informuje, že tohle je test naší pozornosti a oni chtějí zjistit, jak moc nás zaujaly nové tvary vozu, kola, světla, barva, hrany a my bychom teď měli dávat pozor, neboť přijde největší překvapení.

Přišlo.

Ale my jsme chytří a víme, že to tak originální zase není, protože s podobným konceptem přišel před několika lety Volkswagen u své reklamy na nový Passat CC, ale na druhou stranu Škodovka patří do tohoto koncernu a nejspíš tuhle boží reklamu pro britský trh dělali stejní kreativci.

Že je to ohraný nápad, nám vůbec nevadí, naopak. Fandíme tomu už jen proto, že reklama na auto se dá dělat vtipně, nenásilně a neútočně. O tom by jistě nejeden šikmooký soused z Nošovic tááááákhle malý věděl svoje…