Hlavně v Tokiu je to problém. Hlavní město Japonska je už tak mocně zatíženo reklamou, že ji lidé přestali vnímat a marketingové společnosti už neví, jak na nabízený produkt upoutat pozornost. Začaly tedy po vzoru tetování na lidských tělech nabízet Japonkám dočasnou kérku na stehnech, protože kdo by se rád nepodíval na ženské tělo, natož nohy, že ano.

Do databáze reklamní společnosti, která nabízí reklamu na stehnech, se už přihlásilo na tři tisíce žen, ale podmínkou je, že jim musí být víc než 18 let a mít alespoň 20 přátel na sociálních sítích, aby reklama měla alespoň nějaký dosah. A samozřejmě si žena, která má na stehnech reklamu, musí dělat hodně fotek.

Za jeden den poskytnutí své nohy mohou ženy dostat až dva tisíce korun a pro mnohé ze studentek, které se tam hlavně hlásí, je to skvělá cesta, jak rychle přijít k penězům. Tetování, respektive obtiskávací obrázek vydrží jen několik dní a nezůstane po něm ani stopa.