Rodinná sága o tom, jak Čestmír Mázl plešatí, běží na Nově tak dlouho, že její úvodní znělka se brzy začne přidávat do filmů pro pamětníky. Scénáristé bohužel od legendárního odstranění Gity Petrové bandou nácků na nádraží moc dalších postav nezabili, takže jich je tam pořád dost na to, aby spolu vzájemně navazovaly vztahy a poslouchaly, jak na ně řve přehrávající Bára Štěpánová.

V poslední epizodě Ordinace se řešilo hlavně dítě, které má nebohá Linda porodit Mázlovi mladšímu. Jeho rodiče vymysleli, že by vnouče mohli adoptovat, s čímž dívka nesouhlasí. Pokud se tak stane, bude to bohužel pro nejotravnější a nejnudnější pár celého seriálu další dějová linka, které se minimálně na deset dílů dopředu chytnou. Jejich osudy přitom nikoho nezajímají od chvíle, kdy scénáristé rezignovali na opakované pokusy je rozhádat, rozvést, popřípadě Čestmíra nechat umřít.

Postava Gábiny už kromě pohřbu prošla vším, čím se v jednom seriálu dá. Závislost, porod, rozchod, rozvod, ztráta práce, návrat, odloučení, finanční machinace, svatba… Bylo tedy na čase vymyslet jí sourozence. Její sestra Simona se v Kamenici dala dohromady s největším grázlem všech dob, Cvachem 2.0, doktorem Švarcem. Gábině se jejich vztah nelíbí, a tak se v epizodě objevilo několik srdcervoucích pár minut trvajících záběrů na její výraz právě znásilněného štěňátka.

Poslední zásadní dějovou linkou minulé epizody byly záběry na pošahanou partu důchodců okolo Zlaty Adamovské, jejíž Běla Páleníková už si taky vzala všechny muže, co mohla, a tak teď na stará kolena pořád řeší nějakou chatu a mlátí se do hlavy při každé větě pronesené k Pantoflíčkovi, což je po postavě Hele z dua Jů a Hele druhá nejzásadnější role Oty Jiráka.

Drama tedy vrcholí na všech frontách a my se ptáme: Oholí už konečně někdo po dvaceti letech Mázlovi hlavu, aby tam neměl ostrůvky??