Nejen v létě chceme mít dokonalou postavu. Plavkové období si ovšem upravené křivky přímo vyžaduje, a tak je na čase začít makat, abyste to do léta stihli. Není snad potřeba říkat, že musíte jíst pravidelně malé porce, dodržovat pitný režim a nevynechat ani cvičení. K cestě za dokonalou postavou je potřeba především velká vůle a vytrvalost. My vám dáme pár tipů na potraviny, které pomůžou rozhýbat zpomalený organismus a zatočí s tuky.

1. Avokádo

Skvělá potravina při hubnutí, která obsahuje dostatek mononenasycených tuků, které ve vás vzbuzují pocit sytosti. Z avokáda můžete vytvářet nejrůznější pomazánky, tepelně ho upravovat nebo přidat jako ingredienci do salátu.

2. Jablka

Právě v zimě jsou jabka velmi dostupným zbožím, a tak toho využijte. Díky vláknině v nich obsažené nebudete pociťovat hlad a střeva se parádně pročistí.

3. Borůvky

Dalším pomocníkem jsou borůvky, které sice nejsou nejlacinější investicí, ovšem vyplatí se vám si za ně připlatit. Neobsahují téměř žádné kalorie a jsou bohaté na vlákninu, která je při hubnutí potřeba.

4. Skořice

Je jen málo z nás, kteří by neměli rádi toto magické koření. Skořice je výbornou náhradou za cukr, navíc vám dodá energii a do vašeho těla velmi pomalu pouští inzulín.

5. Olivový olej

Zkuste ráno vstát a dát si polévkovou lžíci olivového oleje, jde téměř o zázrak. Olej je totiž perfektním antioxidantem, a navíc pokud ráno dopřejete tělu zdravé tuky, nebude je již v průběhu dne usazovat.