Daniel Takáč, ostřílený to bard veřejnoprávní publicistiky, dostal od Petra Čtvrtníčka takový školicí záhlavek, že by si ho za rámeček nedal ani nepřipravený žák lidové školy umění.

Ačkoliv Takáč v rozhovoru pro Lidovky.cz sdělil, že Čtvrtníčkovým stylem komunikace rozhodně nebyl nijak rozhozen ani překvapen, z jeho strnulých reakcí je zřejmé, že interaktivita není zrovna jeho silnou stránkou.

Zato Čtvrtníček si své vystoupení perfektně užil a vysloužil si za něj ovace a mexickou vlnu oslavných komentářů pod články týkajícími se inkriminovaného videozáznamu.

Kromě toho, že Čtvrtníčkův výstup posloužil jako virální reklamní kampaň onoho představení, pozornost mnohých se opět stočila k oblíbenému satirickému dvouměsíčníku Česká soda, který pro Českou televizi v letech 1993 – 1997 vyráběla společnost Febio a díky kterému se Petr Čtvrtníček dostal do povědomí českého publika.

Češi se shodují na tom, že jim jejich soda chybí jako praseti drbání a je natolik návyková, že tudíž není divu, že se její hlavní aktéři chovají nejen k obětem svých skečů nemilosrdně.

A právě tohle na vlastní kůži zažil nebohý Takáč. (A my si myslíme, že si to opravdu nezasloužil.)

Čtvrtníček by se měl tedy proto opět pustit do natáčení České sody nebo založit konkurenční pořad televizi Šlágr, aby byl náš svět opět v rovnováze…

Zavzpomínejte s námi ve videu na jeho „ještě teplé“ seznamy homosexuálů…