Je to asi nejlepší konverzace, která se za poslední týdny objevila na Twitteru. A samozřejmě je hned zarchivována a zachována jako raritka a možná i jako důkaz toho, že když má firma nějaké heslo, dle něhož se řídí, udělá opravdu vše, aby pomohla svým zákazníkům.

Šestnáctiletý Adam Greenwood cestoval s dopravcem Virgin Trains z města Euston do Glasgow, když se mu najednou zachtělo tělesné potřeby, jenže jako většina lidí si nejprve neobhlédl na toaletě terén a příliš pozdě zjistil, že nikde není papír.

Napsal tedy na Twitter, který je v anglofonních zemích oblíbenější než Facebook, že ve vlaku není papír a ať mu někdo pomůže. Uběhly pouhé dvě minuty a ozval se mu admin účtu Virgin Trains, který chlapci přislíbil pomoc a poslal mu tam palubního průvodčího s celou novou rolí.

Virgin Trains patří do konglomerátu Virgin miliardáře Richarda Bransona (64), který je kromě svých peněz a nadšení pro vědu pověstný tím, že jeho zaměstnanci musí vyjít v jakémkoliv případě svým zákazníkům vstříc a postarat se o ně jakoukoliv cestou. Na tomhle přístupu si založil své podnikání a není proto divu, že jeho aerolinky nebo vlaky patří mezi oblíbené.

Že tohle motto společnosti funguje v praxi, dokázal právě správce účtu Virgin Trains a od prvního zavolání o pomoc do přinesení papíru uběhlo pár minut. Fotku s papírem si pak Adam nasdílel na svůj účet až druhý den večer. Celou šílenou konverzaci si můžete s překladem přečíst v galerii.